Ligger i sängen o ska tuttelitutta innan fanny ringer o väcker min imorn
bitti. Skön ny vana. Okej, andra gången då men suveränt eftersom då
tar jag mig faktiskt upp o far o tränar vid 7.. Imorse KB o imorn Pilates.
Jobbar som en tok också, skola o sen jobb då 17-21. Är alltid helt
utmattad när jag kommer hem på kvällarna, men SÅ VÄRT DET
eftersom LIVET LEKER o SOLEN STEKER. Eller nått sånt...ja, ni vet.

Nu släcker vi lampan o beutysleepsladdar inför ännu en suverän dag...
Känner att the limits are all in my head, o nu när jag faktiskt börjar
få resultat efter en lång tids arbete med dom så känner jag mig
oslagbar...eller något däråt åtminstone....stark :)

Puss// Nattfilosofen vars babbelibabb garanterat grundar sig de 100
liter kaffe hon speedat kroppen med idag........jadajada :D

1 kommentarer

Emelie W

27 Apr 2011 17:28

Härligt Bruden! Du vet vill man någonting tillräckligt mycket finns det inget som kan stoppa en! Nu kör vi Mattis! :)

Kommentera

Publiceras ej