Sjuklilainen. Det är vad jag är, och har varit de senaste 4 dagarna.
Idag är genombrottet. Första dagen jag kan prata utan att i princip
gråta av smärtan i halsen och första dagen jag kan äta något annat
än glass(nog för att jag gjort det i alla fall...hehe..kan ju säga att min
B&J's kvot är fylld för flera år framåt). Har boostat med massa vitaminer
och rosenrot och shit, så har till och med tänkt våga mig på en liten
kvällspromenad sen senare...och en dusch....
Åh herregud, duschen är ett måste...

Mmm en ny favorit, phish food(cookie dough still number one though).
Dock tror jag vi behöver en paus, som rubriken säger: it's not you
- it's me. Två inlägg på första sidan som handlar om glass. Det säger allt.
B&J = Glasshimlen, men tillräckligt gott för att bli tjock för? Hmm

Kommentera

Publiceras ej