Hello hello!

Ni vet när man är sådär laddad att det bara pirrar i hela kroppen?
Från magen ner till stortån. Hello, that's me right now! Har mycket
kul på gång i livet. LIVET, livet ja. Jag lever och mår bra!

Min finfina( och übertalangfulla) systerdotter visade mig sin blogg idag och SVOSCH kom jag ihåg mmatildus. Startade den här sidan när jag var i samma ålder som henne. That's some crazy shit.
För det första känns det som att det var igår, men samtidigt så är
ju hon runt 1 miljon år yngre än mig. Bara en liten bebis. Eller nä, vänta....Hon är 15 nu.

Hur gammal är inte jag isåfall?! AAAAH åldersnoja. Och tänkte att om det känns såhär när jag är 20, hur illa kommer det då inte vara vid 25? Därför tänkte jag föreviga mina dagar, och nätter, i ord och bilder här igen, bara så att jag kan trösta mig med att jag åtminstone fyllt åren med något sorts innehåll. Precis som jag tröstar mig just nu med att läsa igenom gamla inlägg.

Förresten, trevligt att se på statistiken att det är några knasboll som fortfarande hoppas på att få se nya inlägg av mig. Trevligt eller läskigt. Eftersom senast det hände något var 14 februari -13.
Men den som väntar på något gott....har nu väntat tillräckligt länge!!


LOVE


Kommentera

Publiceras ej