Okej. Det här var den fräschaste bilden jag kunde åstadkomma
på en måndagkväll 21:53, fortfarande oduschad efter intervallträning.
Men ni får ju en bild, så shut the fuck up.


Det jag egentligen tänkte skriva om nu: världens bästa mellistips!!!


Hade ätardag i lördags och fastän jag dietat ett tag nu hänger ändå
sötsugshjärnspökena kvar och blir påtagliga när man ska fortsätta efter
ätardagen. Idag har de varit jävliga, så till kvällis slängde jag ihop
ca 300 g kvarg med 1x Aminofuel apelsin (aminosyror som jag köper på
små flaskor med olika smaker, t.ex hallon, ananas, äpple).


Vet att många blandar med Fun light, och äter man kolisar så fine. Men det
gör inte jag. Nå, smakade nästan som Tigerglass, alltså GOTT Min favoritsmak
är hallon fuelen, för den ger lite samma smak som Lipsi-isglassen ni vet??

Varse, ett prima knep under diettider!

Kommentera

Publiceras ej